18.05.2017р.
Місце проведення: КЗ «ЗОІППО» ЗОР, ауд. 46.
Початок роботи: 11.30
Мета: вивчення досвіду роботи європейських освітніх установ в контексті інклюзивної освіти
Завдання:
- презентувати основні напрями та філософію європейської моделі інклюзивного навчання;
- ознайомити учасників з концепцією інклюзивної освіти в Німеччині;
- розкрити структуру, форми і методи роботи організації "Kinderförderwerk" (Німеччина).
Питання для обговорення
- ознайомити учасників з концепцією інклюзивної освіти в Німеччині;
- розкрити структуру, форми і методи роботи організації "Kinderförderwerk" (Німеччина).
Питання для обговорення
1. Особливості діяльності та організації європейської інклюзивної освіти.
2. Специфіка надання освітніх послуг в інклюзивних закладах Німеччини
3. Структура, форми і методи роботи організації "Kinderförderwerk".
Модератори:
Ганс-ДитерДаммеринг (Hans-DieterDammering),почесний доктор (Dr. h.c.), директор Інтегративного комплексу "Kinderförderwerk" (Магдебург, Німеччина).
Афанасьєва Т.О. канд. психол. наук, завідувач кафедри менеджменту освіти та психології.
Учасники обговорення: науково-педагогічні працівники КЗ «ЗОІППО» ЗОР; працівники психологічної служби системи освіти; педагогічні працівники ЗНЗ, ДНЗ з інклюзивною формою навчання.
Для участі в роботі обласного науково-практичного семінару просимо пройти реєєстрацію
Організація системи інклюзивного навчання та супроводу дітей з особливостями психофізичного розвитку: зарубіжний досвід
18.05.2017р. кафедра менеджменту освіти та психології запросила Ганс-Дитер Даммеринг (Hans-DieterDammering), почесний доктор (Dr. h.c.), директор Інтегративного комплексу "Kinderförderwerk" (Магдебург, Німеччина), який в межах ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи» провів науково-практичний семінар «Організація системи інклюзивного навчання та супроводу дітей з особливостями психофізичного розвитку: зарубіжний досвід» на якому був представлений досвід роботи європейських освітніх установ в контексті інклюзивної освіти. Були презентовані основні напрями та філософію європейської моделі інклюзивного навчання; учасники ознайомилися з концепцією інклюзивної освіти в Німеччині. Ганс-Дитер Даммеринг розповів про структуру, форми і методи роботи організації "Kinderförderwerk" (Німеччина).
Немає коментарів:
Дописати коментар