Тези, статті

ТЕМАТИЧНИЙ НАПРЯМ 2

Розвиток професійної компетентності працівників дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів в умовах реформування освітньої галузі в Україні


  1. Афанасьєва Т.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Тьюторський супровід в системі післядипломної педагогічної освіти.
  2. Арутюнян К.А., Запорізька гімназія № 11 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Профілактика емоційного вигорання фахівців психологічної служби засобами арт-терапії.
  3. Бабко Т.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя) Науково-методичний супровід професійного та творчого зростання вчителя, вмотивованого до участі уконкурсах фахової майстерності.
  4. Байдик В.В., Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Сєвєродонецьк) Психологічні засади подолання наслідків професійного стресу у працівників закладів освіти
  5. Байєр О. М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Динамічне навчання як форма професійного розвитку педагогічного працівника.
  6. Батліна Л.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми морально-духовного виховання дітей дошкільного віку
  7. Гончаренко А.М., Київський університет імені Бориса Грінченка (Україна, м.Київ). Життєдіяльність дитини у просторі дошкільного закладу: тенденції сучасної практики та інноваційні процеси.
  8. Гревцева Є.О., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Концептуальні засади маркетингового управління загальноосвітнім навчальним закладом.
  9. Гриценко О.Г., Заменягре О.М, Мельник Ю.С., Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Мелітопольської міської ради Запорізької області(Україна, м. Мелітополь) Активізація соціальної згуртованості об’єктів освітнього процесу як умова для професійного й особистісного розвитку вчителів,  батьківі учнів
  10. Гришукова Т.А., дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) компенсуючоготипу «Золотий ключик» №5 (Україна, м. Енергодар). Аспекти особистісно-професійного зростання дошкільного працівника в умовах сучасного ДНЗ.
  11. Дем’яненко С.Д., ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» (Україна, м. Переяслав-Хмельницький). До питання завдань навчання метамови дітей старшого дошкільного віку.
  12. Дивак В.В., ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» (Україна, м. Київ). Розвиток економічної компетентності директорів загальноосвітніх навчальних закладів у системі відкритої післядипломної освіти.
  13. Дрозд А.І., Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №90 «Волошка» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Риторика як головний аспект розвитку мовленнєво-комунікативної особистості.
  14. Жданюк Л.О., Полтавськийобласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського (Україна, м. Полтава). Мотивація навчальної діяльності студентів.
  15. Зінченко С.В., Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України (Україна, м. Київ). Роль психолого-педагогічної підготовки у професійному розвитку вчителів загальноосвітніх навчальних закладів.
  16. Коваль Л.В., Інститут спеціальної педагогіки НАПН України (Україна, м. Київ) Комп’ютерна грамота у дитячому садку (презентація).
  17. Коробов Є.Т., ДНУ імені Олеся Гончара (Україна, м. Дніпро). Логічна операція порівняння та її структура
  18. Кот Н.А.,Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ).  Наступність у фізичному вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
  19. Кужракаева А.К., Холкіна Е.А., КГУ «Отдел образования акимата города Петропавловска» Северо-Казахстанской области Республики Казахстан (Казахстан, м. Петропавловск). CLIL метод в обучении дошкольников английскому языку.
  20. ЛитвишкоО.М., Державний вищий навчальний заклад «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» (Україна, м. Переяслав-Хмельницький). Соціалізуючий вплив авторських віршованих казок на формування соціально-компетентної особистості дитини дошкільного віку.
  21. Ломовацька В.В., Запорізький багатопрофільний ліцей № 62 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Науково-методичний супровід проектування та реалізації розвитку професійної компетентності педагогічних працівників ліцею у міжатестаційний період.
  22. Лохвицька Л.В., ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»(Україна, м. Переяслав-Хмельницький). Діагностичний супровід становлення моральної самосвідомості особистості в дошкільному віці. Стендова доповідь.
  23. Мажаєва А.О., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ) Проектно-технологічний підхід та його реалізація у початковій освіті.
  24. Мазакова О.А., Запорізький колегіум «Елінт» (Україна, м. Запоріжжя). Інноваційні засади розвитку компетентностей учнів і професійної майстерності вчителів в умовах акмеологічного простору
  25. Михайлова Л.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти(Україна, м. Запоріжжя). Гра та її роль у гармонійному розвитку дошкільника.
  26. Морозова С.В., дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №90 «Волошка» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м.Запоріжжя). Психологічний аспект розвитку лінгвориторичних навичок у дітей старшого дошкільного віку.
  27. Нуртаєва К.Б., Филиал АО «НЦПК«Өрлеу» «ИПК ПР по СКО» (Республика Казахстан, г. Петропавловск) Организация самостоятельной работы на уроках истории.
  28. Обухова Н. О., КЗ «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Профілактика професійних деструкцій педагогічних працівників, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами. 
  29. Павленко Т.М., Науково-методичний центр управління освіти (Україна,м. Енергодар) Система методичного супроводу професійного розвитку фахівців психологічної служби
  30. Павленко Т.М., Науково-методичний центр управління освіти (Україна,м. Енергодар) Cистема роботи навчального закладу з психолого-педагогічного супроводу проблемних дітей.
  31. Панадій С.С., Мелітопольська гімназія №5 (Україна, м. Мелітополь). Психолого - педагогічний супровід сучасного педагога в системі освіти.
  32. Перцова Н.І. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, Запоріжжя). Формальна та неформальна освіта в організації роботи стажерського майданчика.
  33. Піроженко Т.О., Хартман О.Ю.,  Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Україна, Київ).Програма комплексного розвитку особистості  «Радість розвитку» як засіб забезпечення психологічного зростання дитини.
  34. Погрібняк Н.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Професійне становлення молодого спеціаліста дошкільного навчального закладу.
  35. Приходько Т.П., Самойлюк В.В., Собко О.О., Дніпропетровський національний університет ім.. О.Гончара (Україна, м. Дніпро). Роль дидактичної гри в розвитку уваги розумово-відсталих дітей молодшого шкільного віку.
  36. Птушкіна Л.В., Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 135 «Лебідь» Запорізької міської влади Запорізької області (Україна,  м.Запоріжжя). Діяльність методичного об’єднання з  розвитку професійної компетентності вихователя дошкільного навчального закладу.
  37. Рогозянський О.С.,   Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Україна, Київ). Взаємодія педагога з батьками як критерій психологічної оцінки якості  освіти.
  38. Савенко Е.П., (M. Sc. Psych) Университетская клиника Гиссен (г. Гиссен, Германия) Особенности повышения квалификации и сертификации психологов в Германии.
  39. Самсонова О.О., Запорізький обласний інститут післядипломноїпедагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Фасилітативна діяльність андрагога як засіб розвитку професіоналізму слухачів у системі ППО.
  40. Федосенко Е.В., Научный центр развития личности «Акме» (Россия, г. Санкт - Петербург). Особенности профессионального развития и самореализации педагога в Европейском сообществе (на примере трех старн:Украина, Испания и Россия).
  41. Філіппова Н.В., Володимирівський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Успіх» Запорізького району Запорізької області (Україна, Запорізька область, с. Володимирівське) Впровадження особистісно – орієнтованої технології у систему освітньої діяльності загальноосвітнього навчального закладу з метою формування творчої особистостіучня
  42. Філь Г.Б., КЗ «Веселівська районна різнопрофільна гімназія» Веселівської селищної ради (Україна, Запорізька область, смт. Веселе). Проблемно-пошуковийпідхід до викладання української мови та літератури як запорука формування творчої особистості та компетентності гімназистів.
  43. Холод М.В., Комунальна науково-методична установа «Запорізький районний методичний кабінет» Запорізької районної ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Сучасні форми науково-методичного супроводу професійного зростання педагогів.
  44. Хорошун Н.В., МалокатеринівськийНВК «школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Мрія» (Україна, Запорізька область, смт.Малокатеринівка). Портфоліо вчителя –мотиваційна основа діяльності та розвитку його професійної  компетентності.
  45. Чемодурова Ю.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток психологічної компетентності педагогів.
  46. Чорнобут О.С., Малокатеринівський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Мрія» Запорізького району Запорізької області (Україна, Запорізька область, смт. Малокатеринівка) Формування життєвих компетентностей учнів через інтегроване навчання.
  47. Чугуєнко С.В., дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №90 «Волошка» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м.Запоріжжя). Розвиток навичок публічного виступу в дітей старшого дошкільного віку
  48. Шляхова В.В., Новоолександрівськазагальноосвітня школа  I-III ступенів(Україна, Запорізька область село Новоолександрівка). Формування готовності вчителів до інноваційної діяльності.
  49. Шульга Л.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти(Україна, м. Запоріжжя). Технологія розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях із малювання: методологічні підходи.
  50. Ястребова В.Я., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічноїосвіти (Україна, м. Запоріжжя). Оновлення змісту форм та методів підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ в умовах реформування освіти (відеовиступ).




Наукове, навчально-методичне та організаційне забезпечення процесу інклюзивного навчання дітей із особливостями психофізичного розвитку.

  1. Аксьонова О.П., Півненко Ю.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м.Запоріжжя). Сучасні підходи до корекції соматичного здоров’я учнів початкових класів з легкою розумовою відсталістю на уроках фізичної культури. 
  2. Бабаліч В.А., Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (Україна, м.Кропивницький). Роль фізичного виховання та спорту у формуванні соціальної компетентності особистості. 
  3. Волошина Т.А., Лапшина І.С., Лупінович С.М, Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Моніторинг інклюзивного навчання в Запорізькій області. 
  4. Деордіяшенко А.В., відділення соціальної реабілітації дітей-інвалідів Олександрівського району (Україна, м.Запоріжжя). Інтеграція дитини з аутизмом в соціум. Застосування методик, які ефективно впливають на формування соціальної компетентності. 
  5. Луценко І.В., Інститут спеціальної педагогіки НАПН України (Україна, м.Київ). Організація інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. 
  6. Мінакова І.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Формування життєвих навичок у дітей з особливостями психофізичного розвитку. 
  7. Павленко Л.А., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Взаємодія педагогів та батьків у навчально-виховному процесі дітей з особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти. 
  8. Правда Н.М., Балабинський НВК «Престиж» (Україна, смт Балабине). Розбудова інклюзивного освітнього простору у Балабинському НВК. 
  9. Рискальчук Т. Є., дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) компенсуючого типу «Золотий ключик» № 5 (Україна, м. Енергодар). Наукове, навчально-методичне та організаційне забезпечення процесу інклюзивного навчання дітей із особливостями психофізичного розвитку.
  10. Скрипник Т.В., Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка (Україна, м.Київ). Наступність освіти для дітей з аутизмом як чинник успішності їхнього навчання і розвитку. 
  11. Удовика Л.Г., Барліт А.Ю., Запорізький національний університет (Україна, м.Запоріжжя). Інклюзивне навчання як реалізація принципу верховенства права. 

Перші наукові кроки

  1. Акритова Т.О., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Організація роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Немає коментарів:

Дописати коментар