ТЕМАТИЧНИЙ НАПРЯМ 2
Розвиток
професійної компетентності працівників дошкільних та загальноосвітніх
навчальних закладів в умовах реформування освітньої галузі в Україні
- Афанасьєва Т.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Тьюторський супровід в системі післядипломної педагогічної освіти.
- Арутюнян К.А., Запорізька гімназія № 11 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Профілактика емоційного вигорання фахівців психологічної служби засобами арт-терапії.
- Бабко Т.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя) Науково-методичний супровід професійного та творчого зростання вчителя, вмотивованого до участі уконкурсах фахової майстерності.
- Байдик В.В., Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Сєвєродонецьк) Психологічні засади подолання наслідків професійного стресу у працівників закладів освіти
- Байєр О. М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Динамічне навчання як форма професійного розвитку педагогічного працівника.
- Батліна Л.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми морально-духовного виховання дітей дошкільного віку
- Гончаренко А.М., Київський університет імені Бориса Грінченка (Україна, м.Київ). Життєдіяльність дитини у просторі дошкільного закладу: тенденції сучасної практики та інноваційні процеси.
- Гревцева Є.О., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Концептуальні засади маркетингового управління загальноосвітнім навчальним закладом.
- Гриценко О.Г., Заменягре О.М, Мельник Ю.С., Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Мелітопольської міської ради Запорізької області(Україна, м. Мелітополь) Активізація соціальної згуртованості об’єктів освітнього процесу як умова для професійного й особистісного розвитку вчителів, батьківі учнів
- Гришукова Т.А., дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) компенсуючоготипу «Золотий ключик» №5 (Україна, м. Енергодар). Аспекти особистісно-професійного зростання дошкільного працівника в умовах сучасного ДНЗ.
- Дем’яненко С.Д., ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» (Україна, м. Переяслав-Хмельницький). До питання завдань навчання метамови дітей старшого дошкільного віку.
- Дивак В.В., ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» (Україна, м. Київ). Розвиток економічної компетентності директорів загальноосвітніх навчальних закладів у системі відкритої післядипломної освіти.
- Дрозд А.І., Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №90 «Волошка» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Риторика як головний аспект розвитку мовленнєво-комунікативної особистості.
- Жданюк Л.О., Полтавськийобласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського (Україна, м. Полтава). Мотивація навчальної діяльності студентів.
- Зінченко С.В., Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України (Україна, м. Київ). Роль психолого-педагогічної підготовки у професійному розвитку вчителів загальноосвітніх навчальних закладів.
- Коваль Л.В., Інститут спеціальної педагогіки НАПН України (Україна, м. Київ) Комп’ютерна грамота у дитячому садку (презентація).
- Коробов Є.Т., ДНУ імені Олеся Гончара (Україна, м. Дніпро). Логічна операція порівняння та її структура
- Кот Н.А.,Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Наступність у фізичному вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
- Кужракаева А.К., Холкіна Е.А., КГУ «Отдел образования акимата города Петропавловска» Северо-Казахстанской области Республики Казахстан (Казахстан, м. Петропавловск). CLIL метод в обучении дошкольников английскому языку.
- ЛитвишкоО.М., Державний вищий навчальний заклад «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» (Україна, м. Переяслав-Хмельницький). Соціалізуючий вплив авторських віршованих казок на формування соціально-компетентної особистості дитини дошкільного віку.
- Ломовацька В.В., Запорізький багатопрофільний ліцей № 62 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Науково-методичний супровід проектування та реалізації розвитку професійної компетентності педагогічних працівників ліцею у міжатестаційний період.
- Лохвицька Л.В., ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»(Україна, м. Переяслав-Хмельницький). Діагностичний супровід становлення моральної самосвідомості особистості в дошкільному віці. Стендова доповідь.
- Мажаєва А.О., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ) Проектно-технологічний підхід та його реалізація у початковій освіті.
- Мазакова О.А., Запорізький колегіум «Елінт» (Україна, м. Запоріжжя). Інноваційні засади розвитку компетентностей учнів і професійної майстерності вчителів в умовах акмеологічного простору
- Михайлова Л.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти(Україна, м. Запоріжжя). Гра та її роль у гармонійному розвитку дошкільника.
- Морозова С.В., дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №90 «Волошка» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м.Запоріжжя). Психологічний аспект розвитку лінгвориторичних навичок у дітей старшого дошкільного віку.
- Нуртаєва К.Б., Филиал АО «НЦПК«Өрлеу» «ИПК ПР по СКО» (Республика Казахстан, г. Петропавловск) Организация самостоятельной работы на уроках истории.
- Обухова Н. О., КЗ «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Профілактика професійних деструкцій педагогічних працівників, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами.
- Павленко Т.М., Науково-методичний центр управління освіти (Україна,м. Енергодар) Система методичного супроводу професійного розвитку фахівців психологічної служби
- Павленко Т.М., Науково-методичний центр управління освіти (Україна,м. Енергодар) Cистема роботи навчального закладу з психолого-педагогічного супроводу проблемних дітей.
- Панадій С.С., Мелітопольська гімназія №5 (Україна, м. Мелітополь). Психолого - педагогічний супровід сучасного педагога в системі освіти.
- Перцова Н.І. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, Запоріжжя). Формальна та неформальна освіта в організації роботи стажерського майданчика.
- Піроженко Т.О., Хартман О.Ю., Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Україна, Київ).Програма комплексного розвитку особистості «Радість розвитку» як засіб забезпечення психологічного зростання дитини.
- Погрібняк Н.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Професійне становлення молодого спеціаліста дошкільного навчального закладу.
- Приходько Т.П., Самойлюк В.В., Собко О.О., Дніпропетровський національний університет ім.. О.Гончара (Україна, м. Дніпро). Роль дидактичної гри в розвитку уваги розумово-відсталих дітей молодшого шкільного віку.
- Птушкіна Л.В., Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 135 «Лебідь» Запорізької міської влади Запорізької області (Україна, м.Запоріжжя). Діяльність методичного об’єднання з розвитку професійної компетентності вихователя дошкільного навчального закладу.
- Рогозянський О.С., Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Україна, Київ). Взаємодія педагога з батьками як критерій психологічної оцінки якості освіти.
- Савенко Е.П., (M. Sc. Psych) Университетская клиника Гиссен (г. Гиссен, Германия) Особенности повышения квалификации и сертификации психологов в Германии.
- Самсонова О.О., Запорізький обласний інститут післядипломноїпедагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Фасилітативна діяльність андрагога як засіб розвитку професіоналізму слухачів у системі ППО.
- Федосенко Е.В., Научный центр развития личности «Акме» (Россия, г. Санкт - Петербург). Особенности профессионального развития и самореализации педагога в Европейском сообществе (на примере трех старн:Украина, Испания и Россия).
- Філіппова Н.В., Володимирівський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Успіх» Запорізького району Запорізької області (Україна, Запорізька область, с. Володимирівське) Впровадження особистісно – орієнтованої технології у систему освітньої діяльності загальноосвітнього навчального закладу з метою формування творчої особистостіучня
- Філь Г.Б., КЗ «Веселівська районна різнопрофільна гімназія» Веселівської селищної ради (Україна, Запорізька область, смт. Веселе). Проблемно-пошуковийпідхід до викладання української мови та літератури як запорука формування творчої особистості та компетентності гімназистів.
- Холод М.В., Комунальна науково-методична установа «Запорізький районний методичний кабінет» Запорізької районної ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Сучасні форми науково-методичного супроводу професійного зростання педагогів.
- Хорошун Н.В., МалокатеринівськийНВК «школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Мрія» (Україна, Запорізька область, смт.Малокатеринівка). Портфоліо вчителя –мотиваційна основа діяльності та розвитку його професійної компетентності.
- Чемодурова Ю.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток психологічної компетентності педагогів.
- Чорнобут О.С., Малокатеринівський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Мрія» Запорізького району Запорізької області (Україна, Запорізька область, смт. Малокатеринівка) Формування життєвих компетентностей учнів через інтегроване навчання.
- Чугуєнко С.В., дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №90 «Волошка» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м.Запоріжжя). Розвиток навичок публічного виступу в дітей старшого дошкільного віку
- Шляхова В.В., Новоолександрівськазагальноосвітня школа I-III ступенів(Україна, Запорізька область село Новоолександрівка). Формування готовності вчителів до інноваційної діяльності.
- Шульга Л.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти(Україна, м. Запоріжжя). Технологія розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях із малювання: методологічні підходи.
- Ястребова В.Я., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічноїосвіти (Україна, м. Запоріжжя). Оновлення змісту форм та методів підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ в умовах реформування освіти (відеовиступ).
Наукове,
навчально-методичне та організаційне забезпечення процесу інклюзивного навчання
дітей із особливостями психофізичного розвитку.
- Аксьонова О.П., Півненко Ю.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м.Запоріжжя). Сучасні підходи до корекції соматичного здоров’я учнів початкових класів з легкою розумовою відсталістю на уроках фізичної культури.
- Бабаліч В.А., Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (Україна, м.Кропивницький). Роль фізичного виховання та спорту у формуванні соціальної компетентності особистості.
- Волошина Т.А., Лапшина І.С., Лупінович С.М, Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Моніторинг інклюзивного навчання в Запорізькій області.
- Деордіяшенко А.В., відділення соціальної реабілітації дітей-інвалідів Олександрівського району (Україна, м.Запоріжжя). Інтеграція дитини з аутизмом в соціум. Застосування методик, які ефективно впливають на формування соціальної компетентності.
- Луценко І.В., Інститут спеціальної педагогіки НАПН України (Україна, м.Київ). Організація інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах.
- Мінакова І.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Формування життєвих навичок у дітей з особливостями психофізичного розвитку.
- Павленко Л.А., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Взаємодія педагогів та батьків у навчально-виховному процесі дітей з особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти.
- Правда Н.М., Балабинський НВК «Престиж» (Україна, смт Балабине). Розбудова інклюзивного освітнього простору у Балабинському НВК.
- Рискальчук Т. Є., дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) компенсуючого типу «Золотий ключик» № 5 (Україна, м. Енергодар). Наукове, навчально-методичне та організаційне забезпечення процесу інклюзивного навчання дітей із особливостями психофізичного розвитку.
- Скрипник Т.В., Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка (Україна, м.Київ). Наступність освіти для дітей з аутизмом як чинник успішності їхнього навчання і розвитку.
- Удовика Л.Г., Барліт А.Ю., Запорізький національний університет (Україна, м.Запоріжжя). Інклюзивне навчання як реалізація принципу верховенства права.
Перші наукові кроки
Немає коментарів:
Дописати коментар